יום שני, 2 בפברואר 2015

תצוגת האופנה של קסטרו לאביב-קיץ 2015

קודם כל - אהההה!! תצוגת האופנה הראשונה בחיי ולא סתם תצוגה אלא ה-תצוגה הכי גדולה ומרשימה של הרשת המקומית הכי חזקה - קסטרו.
לא נראה לי שצריך להציג את 'קסטרו' כי באמת שמדובר ברשת שכל ישראלי מכיר ולכולנו יש לפחות פריט אחד שלהם בארון.
אז איך בכלל הגעתי למצב שיש לי כרטיס כניסה לתצוגה הכי שווה בסביבה?
הסיבה העיקרית היא כי העזתי. הזדמנויות לא נופלות עלינו מהשמיים אלא צריך ליצור אותן וזה בדיוק מה שעשיתי.
ביום שלישי האחרון נכנסתי לפורום של תפוז ונתקלתי בפרסום על תחרות שבמסגרתה ינתנו שלושה כרטיסים לתצוגת האופנה של קסטרו.
מיהרתי להשתתף למרות שלא האמנתי בסיכויים שלי להצליח ולמחרת הופתעתי לקבל מייל שמודיע לי שזכיתי ושאני הולכת לתצוגה.
אז המון תודה לפורום אופנת נשים בתפוז על ההזדמנות והזכייה הכיפית הזאת, באמת שהייתה חוויה מעולה!
ועכשיו, לתצוגה.
הגעתי עם חברתי הבלוגרית, תם-בר, שזו ממש לא התצוגה הראשונה שלה אז היה לי המזל שהיא הייתה לצידי בטבילת האש הראשונה.
התצוגה התקיימה מאחורי גני התערוכה במתחם הדרייב אין ולפי כמות המכוניות בכניסה ידעתי שיהיו מלא אנשים אבל לא הייתי ערוכה בדיוק לכמה אנשים.
המון!
אז כן, היה קצת צפוף מרוב אנשים אבל יצא לי להתחכך במיטב היפים והיפות שיש לארצנו להציע וזה היה פשוט תענוג.
השפע של הייחודיות והאופנה השונה שהיו בקבלת הפנים של התצוגה היו שואו בפני עצמם. מיטב הבלוגריות המקומיות שדפקו הופעה, מפורסמות ומפורסמים ובאמת שהיו כמה אאוטפיטים הורסים שבכיף הייתי מוכנה להשאיל לארון הפרטי שלי.
אחרי יותר משעה וחצי מהשעה שבה התחילו לזרום למקום כל אותם אושיות, התחלנו להיכנס פנימה.
ישבתי באיזור B והתאפשר לי להכיר עוד קצת אנשים ובעיקר להתרכז באופנה שעלתה על המסלול.
אז מה חשבתי על קולקציית אביב-קיץ 2015 של קסטרו?
האמת שהופתעתי מאוד לטובה מאופנת הנשים.
היו בדים נשפכים שנראו רכים, צבעים שעשו תחושה של חופשה ביעדים אקזוטיים, שמלות שנראו מלאות שקיקה שילבשו אותם ובגדול - הקולקציה המושלמת לחופשת קיץ או לפחות לשדר מראה 'הרגע חזרתי משבוע במיקונוס ואני מאושרת עד כלות'.
גל גדות כמובן יפהפייה ומרשימה והיא פתחה את התצוגה כשחברותיה הטובות , יעל גולדמן ומיה דגן, מעודדות מהקהל.
רותם סלע לבשה את אחת השמלות היותר אהובות עליי מהקולקציה, שמלת שלושה צבעים (מעין טריקולד של מים, שמש וחול) שנראתה כאילו נתפרה במיוחד עבורה.
היו כמובן כמה פריטים שנראו לא כל כך לבישים, לפחות לא לבנות בעלות גזרה נשית יותר וחבל אבל זה לא הצליח לגרוע משאר הפריטים שפשוט עשו לי לחשק לפתוח מזוודה ולארוז למקום חם יותר.
אופנת הגברים לעומת זאת לא דיברה אליי. הרעיון הכללי של בדים נושמים וריח של ים באוויר כן היה אבל מבחינה פרקטית קשה לי לדמיין את הגברים הישראלים עוטים על עצמם את קולקציית הקיץ של קסטרו אבל אני בטוחה שאם יחליטו כן לרכוש אותה, יהיה קשה לפספס אותם בנוף הרגיל שלנו.
אז לסיכום, הייתה תצוגה מעולה, באמת שהתרשמתי מהמימדים שלה ומהכוח שיש לקסטרו על התעשייה המקומית שלנו היות וכל מי שנחשב מישהו היה שם ולמזלי גם אני זכיתי לקחת חלק בקסם הזה.
זכיתי גם להכיר אנשים חדשים ולגלות עוד בלוגריות אופנה וביוטי שיש פה ולשאוב רעיונות אופנתיים לעתיד.
הקולקציה כבר זמינה עכשיו באתר קסטרו בנוסף לוידיאו של כל התצוגה מהתחלה ועד סוף.
תצוגה ראשונה, אני בטוחה שלא אשכח אותה אף פעם ומחכה כבר להזדמנות הבאה שתגיע...
שיהיה שבוע נהדר ומלא אופנה,
נוי :)

מה אני לובשת:
חולצה - אסוס
ג'ינס - אסוס
נעליים - אסוס
תיק - poppy lissiman









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה