יום שלישי, 27 בינואר 2015

Turtleneck chic

היי לכולן!
אז היה לי חודש ממש עמוס וכמעט ולא מצאתי זמן 'לברוח' לבלוג ולעדכן קצת אבל למזלי בסופ"ש האחרון קצת נרגע הלחץ ומצאתי זמן ללכת לצלם לכן אאוטפיט שאני די הרוסה עליו.
ביני לבין צווארון גולף יש יחסי אהבה שנאה. זה טרנד שבעיניי מתאים בוריאציות מאוד מסויימות ולא כל חולצת טריקו דקה יכולה להחזיק מראה של גולף.
לעומת זאת, סריג צ'אנקי ואוברסייז יכול להחזיק יופי את המראה ולתת לו לזרום כחלק מהבד בדיוק כמו הסריג שאני לובשת.
הוספתי לו ג'ינס אפור כהה עם תת גוון כחול וכמובן את הנעליים האהובות עליי בעולם, נעלי העקב שלי מאסוס וכן, אני מתכננת לחרוש עליהן כי הן פשוט מתאימות להכל!
בגזרת האקססוריז - משקפי שמש כי אומנם רשמית החורף עדיין כאן אבל השמש שהייתה בשבת מחייבת הגנה לעיניים ומלא טבעות זהב שונות שחלקן לא יורדות ממני אף פעם ועם החלק השני אני משחקת כשבא לי ללכת על מראה עמוס וזהוב במיוחד.
מה אתן חושבות על צווארון גולף - טרנד מאוס או קאמבק היסטרי?
נוי :)

מה אני לובשת:
סריג - פוראבר 21
ג'ינס - פוראבר 21
מגפון עקב - אסוס
משקפי שמש - אסוס
טבעות - אלי אקספרס ושירה גבאי









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה