יום ראשון, 22 בפברואר 2015

יומילאשס - הטרנד הלוהט בעולם הטיפוח

טיפולי יופי שונים ומגוונים קיימים היום בשוק.
הלחמת ריסים, תוספות שיער, צביעת גבות בשיטות מגוונות, איפור קבוע ועוד ועוד.
האופציות שפתוחות בפנינו הן עצומות ורק הולכות ומתעצמות עם השנים.
אנחנו תעשייה שלמה שמגלגלת מליונים הרי המודעות שלנו ליופי בשנים האחרונות גדלה בצורה מסחררת.
אני מודה שגם אני שבויה במעגל הזה שכולל את הרצון לבחון את רוב המוצרים הקימיים בשוק על מנת למצוא את האיכותי ביותר מביניהם (לפחות ככה אני מצדיקה בפני עצמי את כמויות האיפור שברשותי) לבין הרצון לנסות שיטות וטכניקות חדשות ברגע שהן מגיעות לשוק.
הטרנד הלוהט כרגע שהייתי חייבת לנסות והוא נושא הפוסט הוא - יומילאשס.
קצת היסטוריה: יומילאשס קיים משנת 2008 ומגיע אלינו מבלגיה כאשר ההדרכות וההכשרות לטיפול בארץ התחילו בקיץ 2014.
מה התוצאה המובטחת: ריסים מורמים, מופרדים ובעלי פיגמנט שחור שמדמה מסקרה (לא מעבה כמו מסקרה כמובן).
משך הטיפול: 45 דקות ואת מוכנה לעפעף בעינייך אל העולם.
לכמה זמן תחזיק תוצאת הטיפול: בין 8 ל12 שבועות. כמובן שהצבע שעל השיערה ירד מהר יותר אבל צורת העיגול המושלמת תישאר לפחות חודשיים.
מי יכול לבצע טיפול שכזה: בגלל שמדובר בשיערה כל כך עדינה יש לעבור את הטיפול רק אצל מי שהוכשר מקצועית לבצעו! באתר של יומילאשס ישראל ישנו ריכוז של כל מי שהוכשרה לטפל בשיטה זו בנוסף לאמצעי תקשורת איתה וחלוקה לפי איזורים שונים.
כיצד לשמר את תוצאות הטיפול: ישנה מסקרת קארטין אשר מטפחת את השיער ומעניקה לה מראה 'חי' יותר והיא מומלצת לשימוש גם ביום יום ללא קשר לטיפול עצמו.
אזהרה חשובה: קיימים היום בשוק מגוון של חיקויים בשמות שונים הטוענים שיביאו את אותה תוצאה ומציעים מחירים נמוכים יותר אבל האם אותם שקלים שאתם חוסכים שווים פגיעה בריסים שלכם או אפילו גרימת נזק או תגובה אלרגית לעין כולה? אני לא חושבת.
מה משך אותי בטיפול: בגלל שאני בהירה בעור ובשיער; הגבות והריסים שלי כמעט ובלתי נראים. את הגבות אפשר למלא עם עיפרון או לצבוע עם ג'ל (כמו הג'ל של בניפיט שאני פשוט מאוהבת בו ולא יוצאת מהבית בלעדיו) אבל כדי שלריסים שלי יהיה צבע אני חייבת מסקרה. בימים שאני יוצאת מהבית בלי אני פתאום נראית חיוורת וזה ממש משנה את הפנים.
הטיפול הזה נתן מענה על הצורך הפשוט ביותר - צבע לשיערה. ההרמה והעיגול שלה זה כבר בונוס.
קצת על איך אני הרגשתי במהלך הטיפול: אז 45 דקות שבמהלכן את שוכבת עם עיניים עצומות לא נשמע רע בכלל אבל זה כן קצת מוזר להרגיש את המתיחה של העפעף. אינה המקסימה שעשתה לי את הטיפול לוקחת שיערה, שיערה ומדביקה אותה לפס סיליקון ומסדרת בעצם את הריסים בצורה הסופית שלהן. לאחר מכן היא מורחת חומרים טבעיים שלמעשה משמרים את הצורה ואז לשלב הצבע.
אני חושבת שההתמודדות הכי קשה בכל הסיפור היא להתרגל לזה שהריסים פתאום נוגעים בעצם הגבה כשהעין פתוחה וגם העובדה שאסור במשך 48 שעות להרטיב את העין.
חוץ משני אלה אני חייבת להגיד שאין מרוצה ממני מהתוצאה הסופית!
עברו שבועיים וחצי מאז הטיפול ואני אפילו לא שמה מסקרה כשאני יוצאת מהבית.
העין שלי מודגשת באופן טבעי ככה שאין צורך בעוד הדגשה של מסקרה וזה פשוט הרבה יותר נעים בעין.
אז נכון, מדובר בטיפול לא זול (בין 400 ל450 ש"ח) אבל אני מרגישה שזה היה שווה כל שקל.
היכולת להסתובב עם עין ערומה מאיפור היא יקרה מפז עבורי ואני ללא ספק אחזור ואעשה את הטיפול שוב.
מה אתן אומרות? משהו שיעניין אתכם לנסות או מחיר כבד מידי לטיפול יופי?
נוי :)

לפני   -   אחרי 

2 תגובות:

  1. אכן התוצאה יפה כמו מסקרה, אבל יקר מדי לטעמי...

    השבמחק
  2. אכן לא זול אבל בעתיד אולי רק אצבע את הריסים ואוותר על הטיפול כולו ואני מאמינה שהתוצאה תהיה לא מאוד רחוקה או שונה מזו של הטיפול המלא

    השבמחק