יום שבת, 7 בפברואר 2015

Top 5 favorite - January

לא מאמינה שינואר כבר נגמר!
החודש האחרון טס לי מבלי שבכלל שמתי לב ולצערי הבלוג ספג הזנחה לא קטנה בעיקר כי הייתי עסוקה במעבר דירה, עיצוב, ריהוט וכל מה שקשור לזה שזה תהליך לא פשוט ובעיקר לא קצר, בעיקר כשמדובר בפרפקציוניסטית כמוני.
אבל עוד על זה בפעם אחרת ועכשיו למוצרים שהכי אהבתי במהלך חודש ינואר.


דוד שלי הגיע בסוף דצמבר לביקור בארץ מה שגרם לזה שעשיתי רכישה לא קטנה בספורה וחיכיתי לייבוא האישי שלי אז יש ויהיו מוצרים שאין בארץ אבל תוכלו לזכור אותם כהמלצות לפעם הבאה שאתם או מישהו שאתם מכירים תטוסו לחו"ל.



המוצר הראשון שאני רוצה לדבר עליו זו בעצם עסקת חבילה של שלושה מוצרים תחת אותה כותרת, הבשמים של חברת NEST. כמו הרבה חברות שאין בארץ גם עליהם שמעתי לראשונה באחד מערוצי היוטיוב האהובים עליי.
אז נכון, בושם זו ריזיקה לא קטנה כי בניחוחות מאוד קל ליפול על משהו שהוא לא לטעמכם אבל פה הייתה הזדמנות מיוחדת של מארז חד פעמי שכולל שלושה ריחות שונים ברולרים.
אז גם אני מרוויחה בושם שאני יכולה לזרוק לתיק בשביל טאצ'-אפים או לעלות איתו לטיסה וגם יוצא לי להתנסות בכמה ריחות של אותה חברה.
הבקבוקונים הקטנים האלה פשוט מקסימים ביופיים. האריזה עדינה ופרחונית והריח, הו הריח!
בחיי שכל אחד מתעלה על השני ומדובר בניחוחות סופר עדינים ומתקתקים שזה בדיוק סוג הניחוחות שאני אוהבת.
המועדף עליי הוא הINDIGO ואין לי ספק שאני אקנה לי אחד בגודל מלא בביקור הבא של דוד שלי בארץ.



עוד מוצר שאני שומעת עליו המלצות כבר הרבה זמן וסקרנית לבדוק בעצמי זה המייק אפ אבקה של טארט.
סיפרתי על חברת טארט בעבר כשניסיתי את המסקרה שלהם אבל המייק אפ הוא סיפור אחר לגמרי.
מייק אפ אבקה זה משהו שקשה לי להתחבר אליו. בראיית העולם שלי מייק אפ צריך להיות נוזלי וככה הוא מעניק את רמת הגימור הגבוהה ביותר.
אבל הסתקרנתי ובשביל לחוות את החוויה במלואה הזמנתי גם את מברשת הקבוקי המיוחד שמתאימה למייק אפ הזה.
כשקראתי על המוצר הובטח לי מייק אפ שמעניק כיסוי מלא והאמת שהייתי ספקנית ולא לגמרי טעיתי.
המייק אפ ממש נוח להנחה אבל לא הייתי אומרת שהוא מעניק כיסוי מלא למרות שאפשר לבנות אותו על העור בכמה שכבות עד שמגיעים לרמת הכיסוי הרצויה כך שהוא מתאים גם למי שמחפשת מייק אפ קליל שמרגיש אוורירי על העור וגם למי שאוהבת את המייקאפ שלה אטום יותר. סה"כ מייקאפ מעניין שגרם לי לרצות להתנסות בעוד אבקות מייקאפ למיניהן.



המוצר הבא הוא מוצר שכבר קיבל פוסט שלם בנפרד אבל לא יכלתי שלא לכלול אותו במועדפים שלי - מדבקות הציפורניים של פאניילז.
אני לא מצליחה להשתחרר מכמה שזה כיף וקל להשתמש במדבקות האלה וכמה שזה חוסך כאב ראש של לחכות שהלק יתייבש!
אתם מוזמנים לקרוא את כל מה שחשבתי על התהליך וטיפים בפוסט המלא.


מוצר נוסף שהתאהבתי בו בגלל הריח שלו הוא דווקא נר.
על חברת woodwick שמעתי בעבר אבל לא יצא לי להיתקל בנרות שלהם בארץ עד לפני חודשיים בערך ומאז אני סוג של מכורה.
הקונספט של הנרות הוא לתת חוויה של אח דולק והפתיל גורם לרעש של עץ נשרף, מעיין פצפוץ שכזה, העשן שיוצא מהנר הוא לבן וחוץ משני אלה, לנרות זמן בעירה ארוך במיוחד.
היתרון הכי גדול הוא באמת הריח. אני לא יכולה בכלל להתחיל לתאר לכם כמה מדהים הנר הזה מריח ואני באמת ממליצה להשקיע ולהתפנק בנר קצת יותר יקר אבל שמעניק חוויה שונה מכל נר שהכרתם לפני.


המוצר האחרון הוא מוצר שממש רציתי לנסות וזה הצ'אנקי דאנק של חברת ניקס.
מדובר בשפתון ששואב השראה מהצ'אבי סטיק של חברת קליניק ששמו הולך לפניו אם כי לא יצא לי לנסות אותו עדיין באופן אישי.
אני חייבת להודות שלא הכי התלהבתי מהפיגמנט של הצבע של הצ'אנקי דאנק ודווקא ציפיתי למשהו טיפה יותר אטום ועם כיסוי יותר טוב לשפתיים אבל זה לא אומר שאני לא אוהבת אותו הוא פשוט מתאים לדברים אחרים.
הוא מעניק זריקת צבע עדינה לשפתיים שלא מושכת יותר מידי תשומת לב והוא נותן המון לחות לשפתיים שזה תמיד מבורך.
סה"כ מוצר מעולה רק צריך להיות ערוכים לכך שהצבע לא פיגמנטי כמו בשפתונים אחרים.


ואלה הם כל המוצרים שאהבתי להשתמש בהם בחודש ינואר!
אם יש למישהו המלצות לגבי מוצרים שאני לא יכולה לפספס, אני אשמח לשמוע (:
שיהיה שבוע נהדר,
נוי :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה