יום שלישי, 30 בדצמבר 2014

Top 5 (random) favorite - December

מבלי שבכלל שמתי לב יצא שכל חודש מאז שהבלוג נולד העלתי פוסט עם חמישה מוצרים שאני נהנית להשתמש בהם ובגלל זה החלטתי לעשות פינה של פעם בחודש (בעתיד אולי יותר) עם סיכום מוצרים חדשים שאני אוהבת (בינתיים אני אוהבת את כולם אבל אולי יהיו גם מאכזבים בעתיד).
אז תגידו יפה שלום לאהובי דצמבר!


נתחיל במסקרה המעולה של TARTE.
מי שלא מכירה, טארט זו חברת קוסמטיקה אמריקאית שמייצרת איפור טבעי (וטבעוני!) מרכיבים בריאים ששמעתי עליה מלא המלצות, החל מהאריזה ועד לאפקט.
המסקרה ארוזה במעטפת דמויית עור נחש סגול שישר מושכת את העין ועוררה סקרנות גדולה יותר לנסות את הפורמולה עצמה.
שתי שכבות והריסים שלי היו שחורים לחלוטין, מלאים וארוכים יותר, מצדיקים את השם - 'light, camera, LASHES' ואת העובדה שזה אחד המוצרים היותר נמכרים של החברה.
ממליצה בחום לנסות את המסקרה ואני מקווה לנסות בעתיד עוד ממוצרי טארט השונים. 


 על מוצרים של חברת BENEFIT כבר יצא לי לרשום באחד מהמועדפים שלי בעבר ובכללי מדובר בחברת קוסמטיקה שאני מאוד אוהבת.
האריזות שלהם תמיד צבעוניות ומושכות את העין והשמות של המוצרים גם יצירתיים ועושים חשק לברר אם הם מצדיקים את שמם (אני לגמרי מושפעת ממיתוג נכון של מוצר. מודה.).
המוצר הבא מתווסף לרשימת הדברים ששמעתי עליהם ונורא הסתקרנתי לראות איך הם פועלים במציאות.
מדובר בג'ל לגבות עם גוון עדין של צבע מה שעוזר לקבע את הגבות במקומן תוך כדי יצירת מראה מלא יותר ומוגדר של צורת הגבה הטבעית.
בתור מישהי שתמיד סבלה מגבות בהירות על גבול הבלתי נראות, המוצר הזה הרגיש כמו התשובה לכל הבעיות שלי.
והוא אכן התשובה!
מדובר במוצר שקל להשתמש בו, הוא נותן את האפקט שהוא מבטיח וכמובן שניתן לשחק עם הדרמטיות של הצבע.
מאוהבת בו לגמרי ולא יוצאת מהבית בלעדיו :)


לא בטוחה שיש הרבה אנשים שלא נתקלו באוזניות היפהפיות האלו איפשהו עד עכשיו.
חברת FRENDS הוציאה את האוזניות היוקרתיות האלה ומאז קשה לפספס אותן בין אם זה ביוטיוב או באינסטגרם ושאר הרשתות החברתיות.
אי אפשר להתווכח עם כמה שהאוזניות האלו יפות וכריזמטיות והן גם באיכות שמע מעולה!
לחלוטין מבודדות ויוצרות סאונד מעולה וכמובן שמשדרגות מיידית את כל ההופעה. 
האקססורי המוזהב הכי לוהט בשטח.
הן מגיעות במספר דגמים ועיצובים שונים, עשויות מעור ואפשר גם לשחק עם הכיסויים ולהחליף אותם.
מעולם לא היה אופנתי יותר לשמוע מוזיקה בכל מקום.



איילינר שחור זה משהו שכל בחורה מחזיקה באוסף האיפור שלה אבל מדובר במיומנות נרכשת שמצריכה הרבה אימונים ונסיונות עד שמקבלים את התוצאה הרצויה.
האיילינר הזה עושה את העבודה הרבה יותר קלה.
גם אני עדיין לא לחלוטין שולטת ביכולות הזנב איילינר שלי אבל האיילינר של קאט וון די (מקעקעת מוכרת בארה"ב) הוא בדיוק מה שצריך כדי להשיג את מראה האיילינר המושלם.
מאחר והמותג הוא של מקעקעת המיתוג של האיילינר הוא בדיוק זה, איילינר קעקוע - עמיד מאוד ושחור לגמרי.
הנוסחה של האיילינר באמת שחורה לחלוטין ועמידה מאוד (לא כמו קעקוע כמובן) והקצה גמיש מאוד ומאפשר להגיע לאזורים הפנימיים של העין בקלות.
איילינר מעולה למי שרוצה לבנות את הפס איילינר מדק לעבה בצורה המדוייקת ביותר.

 עוד מוצר שכבר יצא לי להתייחס אליו באחד המועדפים שלי מהחודשים הקודמים אבל זה בעצם מוצר שהוא אותה גברת בשינוי אדרת.
נכון, מדובר בדיוק באותו בושם של ג'וסי קוטור שכבר סקרתי בהתלהבות אבל הייתי חייבת לדבר עליו שוב.
הפעם מדובר בגרסת רולר שאפשר לזרוק לתיק ולחדש בכל הזדמנות שהריח קצת מתפוגג.
אני ממש אוהבת לחדש את הריח במהלך היום, במיוחד כי זה גורם לי להרגיש יותר מתוקתק ורעננה.
ממליצה לנסות אותו למי שאוהבת ריחות קצת יותר מתוקים.


מקווה שאהבתם את המועדפים של החודש,
לא יכולה לחכות כבר עד לחודש הבא והזדמנות הזאת אני אאחל לכן שנה אזרחית נהדרת!!
2015 תהיי טובה אלינו :)
מלא נשיקות,
נוי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה