יום שני, 15 בדצמבר 2014

פעמון זכוכית - Glass dome

משהו קצת שונה שלא יכלתי שלא לחלוק איתכם, אומנם זה לא אופנה אבל זה עוד נושא שאני מאוד מתחברת אליו - עיצוב פנים.
באופן מאוד חובבני כמובן, התחברתי לאחרונה לתחום הזה. הגורם העיקרי היה מעבר דירה שפתח לי את התיאבון לכל מה שקשור בעיצוב.
אחד הדברים שממש חיפשתי כדי לשדרג לי את החדר היה פעמון זכוכית.
מי שמשוטטת הרבה באינסטגרם בטוח נתקלה בתמונות של פעמוני זכוכית שונים, לפחות ככה אני הכרתי את זה לראשונה.
יש צורות מגוונות לפעמון זכוכית, חלקם יותר מוארכים וחלקים עגולים ונמוכים אבל כולם פשוט מדגישים את מה שבוחרים לשים בפנים.
זו יכולה להיות בובה מייניטורית, גוף תאורה (מה שאני בחרתי להדגיש), חפץ בעל ערך רגשי - באמת שהאופציות רבות ומגוונות (הצצה בפינטרסט תראה לכם בדיוק עד כמה).
הלכתי על קו נקי ומאוד באווירת היפה והחיה, שילבתי חוט אורות בצורת פרחים לבנים שקניתי בלונדון עם הפעמון והתוצאה הייתה פשוט קסומה.
זה הדבר הכי פשוט שמשדרג מה שתבחרו מבלי להראות עמוס או בולט מידי.
את הפעמון עצמו מצאתי בחנות נרות יפהפייה ברח' שבזי שבנווה צדק. החנות עצמה הייתה יקרה בטירוף אבל לפחות מצאתי את הפעמון וקיבלתי על הדרך את השקית המושלמת שלהם.
איך אתם הייתם משלבים את הפעמון בסטייל העיצוב שלכם?
אני אשמח לשמוע!
נוי :)


- התמונה שנתנה את ההשראה הראשונית -






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה