יום שישי, 16 בינואר 2015

Friday - fun day!

יום שישי זה יום לסידורים, יום לישון בו עד מאוחר, יום לצאת לסיבוב רגוע עם הבן זוג או חברה טובה, יום של בתי קפה או מסעדות כיפיות, בקיצור - יום להתפנק בו קצת מהשבוע העמוס שהיה.
אז לי היה שבוע מטורף, מלא לחץ ופגישות וריצות ממקום למקום אז עכשיו, קצת זמן לנוח ולהתענג על שישי.
בחרתי בלוק קז'ואל ונוח (אין על ג'ינס בויפרנד) אבל עם עקבים כי חיכיתי לנעליים האלה מלא זמן ועכשיו כשהם פה, לא בא לי להוריד אותi אף פעם!!
אני די מאוהבת בנעליים, אני מודה, בא לי לישון איתם וללכת איתם לכל מקום והכי חשוב, בא לי לנעול אותן לעוד מלא צילומים (רק מכינה את הקרקע ;) )
אבל אני משתדלת להתאפק ולפרגן גם לזוגות האחרים שלי...
מה אתם אוהבים לעשות בימי שישי?
לרבוץ בבית בפיג'מה עם הסדרה האהובה עליכם (סקנדל נגיד זו הסדרה שלי כרגע)?
לעשות קניות אונליין ולנצל את הסיילים של תחילת שנה (מודה, חטאתי החודש לא מעט)?
או להתגנדר ולצאת לעיר ולהנות מהשמש הספק חמימה ספק שקרנית (בעיקר שקרנית) ?
מאחלת לכם סוף שבוע קסום ושימשך כמה שרק אפשר!
נוי :)

מה אני לובשת:
חולצה - פוראבר 21
ג'ינס - קסטרו
סוודר אוברסייז - טופשופ
נעליים - אסוס













אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה