יום שבת, 4 באוקטובר 2014

Top 5 urban outfitters favorites

אין דבר שמרפא את הנפש בעיניי יותר מאשר קצת קניות.
הרגע שבו מגיע פתק על חבילה בדואר זה תמיד כיף, המסתורין של איזו חבילה תגיע (ככה זה כשיש כמה בדרך) מוסיף סקרנות לציפייה.
אני קיבלתי שבוע שעבר חבילה שהזמנתי מאורבן אאוטפיטרס, אחד מאתרי הקניות היותר אהובים עליי.
בגלל שהאתר מעט יקר וכולל עלות משלוח לא ממש סימפטית, אני מרשה לעצמי אחת לכמה חודשים להתפנק בהזמנה דרכם.


מבלי להתכוון יצא לי אוסף של דברים שביחד הם קצת מהכל ויוצרים עבורי מכלול של חבילה מושלמת.


ראשון הוא 'אוחז-כרטיסים'.
ארנקון עור שיכול להחזיק כרטיסים או כסף קטן.
מה ששבה אותי היה ללא ספק פרינט העיניים המשגע.
איך אפשר לא להתאהב? הרי העיניים הן הראי לנפש :)
הארנקון מגיע בעוד מספר דוגמאות מה שהקשה על ההחלטה.


אין ספק שרק ממראה הכריכה אפשר להסתקרן ולרצות לגלות מה מסתתר בין דפי הספרון הזה.
הצבע הצהוב כבר מחמם את הלב ובין הדפים נמצאים איורים מקסימים כשלצידם משפטים קצרים על דברים שיכולים להסב לנו אושר.
כמו למשל 'נראה שליח הפיצה', 'לקפוץ לבריכה אחרי יום ארוך וחם'.
ספר מושלם לקריאה קלה וכדי להפוך יום מבאס לקצת יותר אופטימי.


קונפטי.
אותי זה משמח. הצבעוניות.
וכשזה מגיע במעיין אקדח-קונפטי זה עוד יותר טוב.
נכון, זה לשימוש חד פעמי אבל אני יודעת בדיוק מתי אשתמש בו. וכתוב על האריזה שאחרי השימוש אפשר לעשות שימוש חוזר לקינוחים על מקל.


ספריי שיער שמשמש כמסיכה שמשאירים על השיער.
מרססים אחרי מקלחת לתוך שיער לח ונותנים להתייבש.
השיער מתרכך ונשאר נעים עד החפיפה הבאה והריח מעולה.
מומלץ!


אחרון חביב יעלה ויבוא המוצר שהכי ציפיתי לו מכל החבילה הזו.
ניוד-סטיק זו חברה ששמעתי עליה באחד מסרטוני היוטיוב של יוטיוברית שאני מאוד אוהבת.
היא סיפרה על העיפרון והראתה את השימוש בו.
הקלות והמיידיות של השימוש זה מה שגרם לי לחשוק בו.
ובצדק.
העיפרון קרמי בטירוף, לא מייבש ומגיע במספר גוונים עדינים שישתלבו נהדר על כל גוון עור וכל בחורה שרוצה זריקת צבע עם טוויסט.
הוא משמש גם כעיפרון שפתיים וגם כסומק קרמי. 3 קווים על הלחי וטשטוש קל עם האצבע והלחי שלך סמוקה בדיוק במידה הנכונה.
אני הזמנתי את הגוון SIN שזה באמת חטא כמה שהוא יפהפה.
האריזה של המוצר מהממת. קופסת פח קטנה שנפתחת לשניים. החלק הפנימי של אחד החלקים מכיל מראה מה שהופך את השימוש במכסה לחלק מהחוויה.
בנוסף לכל הקסם הזה, מצורף גם מחדד בתוך הקופסה.
בקיצור, שלמות.
לניוד-סטיק יש גם עפרונות קונסילר, צלליות לעיניים ואיליינר. אני לחלוטין התאהבתי ומחכה להזדמנות הבאה להזמין עוד מוצרים שלהם.

מקווה שאהבתם ואולי עשיתי לכם חשק לאחד מהמוצרים,
נוי :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה