יום שני, 27 באוקטובר 2014

אהבה ושמה פסים

פסים לאורך זה מרזה.
זו עובדה ידועה כמעט כמו זו ששחור מרזה.
זה יוצר חיתוך מחמיא לגוף ומפסל אותנו לחלקים ארוכים ודקים.
למרות זאת, אני גיליתי לאחרונה שפסים לרוחב הם דווקא אלו שהשתלטו על הארון שלי.
מבלי לשים לב הסתננו לי למלתחה מספר פריטים בפסים רוחביים ואני לא מצליחה להפסיק לשלב אותם שוב ושוב באאוטפיטים השונים שלי.
אחד המפוספסים היותר אהובים עליי זו שמלת פסים שהזמנתי מאסוס.
כבר באתר ידעתי בדיוק מתי אני רוצה לחנוך אותה לראשונה - בפריז.
ארזתי אותה איתי וידעתי שביום הראשון שלי בפריז אלבש אותה. שילבתי את השמלה עם כובע צ'רלי צ'פלין שחור ויצאתי איתה ליום ארוך של הסתובבות בפריז שכלל גם הופעה של ביונסה.
עוד אאוטפיט פסים שיצא לי ללבוש בפריז הוא אחד שנקנה במלואו שם. 
ברנדי מלוויל זו רשת בגדים אמריקאית שנתקלתי בה לראשונה דווקא ברומא במקריות מוחלטת ומאז אני מכורה. היא לא הכי זולה אבל הבדים הרכים וגזרות הבייסיק הם מספיק בשבילי כדי להשקיע קצת יותר.
משם קניתי את המכנס השחור וחולצת הקרופ-טופ פסים מה שיצר לוק נוח ונעים. במקרה (שהבחנתי בו רק מאוחר יותר) גם למראה הזה הוספתי את אותו הכובע.
יש עוד כמה פסים שמבצבצים בארון שלי ואני מניחה שהאהבה הזו לא תדעך בקרוב...
מקווה שאהבתם,
נוי :)


מה אני לובשת:
שמלה - אסוס (דומה כאן וכאן)
כובע - פרימרק (דומה כאן וכאן)
חולצה ומכנס - Brandy melville
תיק - פרימרק
משקפי שמש - ריי באן








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה