יום רביעי, 29 באוקטובר 2014

The GIFT that keeps on giving

קצת קשה לי להתחיל ולהסביר את רגע הגילוי שלי.
הרגע שבו שמעתי לראשונה על מגזין "Gift".
ניסיתי לפני מספר ימים לשחזר בשביל חברה את אותו הרגע (כי יש לי נטייה ספק מעצבנת ספק קסומה) לרדת לפרטים הכי קטנים שיש כשאני מספרת סיפור.
די בטוחה שנתקלתי בתמונה כלשהי שמקושרת אליהם באינסטגרם והסקרנות שלי לא איחרה להתעורר.
שיטוט קל הוביל אותי להבין כי מדובר במגזין צבעוני למדי, לא ידוע אם מדובר בייצוא מקומי או שמא משהו עם ניחוח של חו"ל. נכנסתי לאתר. שוב צבעוניות שלא משחררת. 25$. לא הצלחתי להחליט אם זה יקר או לא אבל כשאני סקרנית כמעט שום סכום הוא לא יקר מידי.
משהו הסיח את דעתי ועזבתי את הנושא.
אחרי כמה ימים שוב יצא לי להיתקל בהאשטאג שמקושר למגזין ואז כבר לא ידעתי שובע.
#ijustgotmygiftmag.
כל מי שמקבלת את המגזין מוזמנת לעלות תמונה ברוח העיתון לאינסטגרם. כאמור, צבעוני ומוקפד זה האיפיון הכללי של רוב התמונות. בלוגריות מחו"ל שמעלות אותן ומלא תגובות נלהבות ונוטפות סטייל.
עכשיו כבר אין מקום להסחות. נכנסתי למוד חקירה נרחב.
יעל רגב היא המוח מאחורי היצירה. זה הבייבי שלה שאני חוקרת לגביו.
הופתעתי לגלות רזומה מרשים במיוחד שמקושר לשם שלא הכרתי לפני רגע וההערכה שלי גדלה מרגע לרגע.
אז כן, מגזין כחול לבן עם ניחוח בינלאומי. הכל כתוב באנגלית כדי לפנות לכמה שיותר אנשים. מאוד נשי. בקטע של עוצמה נשית.
ידעתי שהוא צריך להיות שלי.
27 דולר אחרי זה, המשכתי לחקור (שני דולר יותר כי הלכתי על האופציה שכוללת גם את הפוסטר גלידה).
זה גיליון ראשון וכרגע יחיד של המגזין. הוא מהלל את עולם הדפוס אך עם טוויסט - הוספת פריטים מוקפדים בעבודת יד בתוך דפי העיתון המודפסים באהבה.
איזה רעיון גאוני הייתה המחשבה הראשונה שלי. איזו עבודה קשה זו הייתה השניה.
אתה מתחייב פה לאיכות מסויימת כשכל גיליון עובר תחת יד אנושית ולא רק מכונה קרה שמוציאה דפוס חם.
ככל שעבר הזמן וחיכיתי לגיליון שלי ככה ציפיתי יותר ויותר למתנה שלי.
אחרי שבוע (אולי שבוע וחצי) העיתון הגיע. ארוז בעטיפת קרטון יפהפייה שמעבירה ישר תחושה של אושר.
באמת הרגשתי שקיבלתי מתנה ופתחתי בזהירות את האריזה רק כדי לגלות שכל מה שחשבתי וכל הבילד אפ היו שווים את זה.
העיתון הזה באמת קסום, הוא מלא באופנה, תוכן ונשים חזקות ומרשימות. ללא ספק נותן דרייב ומציב יעדים לשאוף אליהם.
אנחנו המין החזק, את זה אני יודעת אבל המגזין הזה מהלל אותנו.
באמת שמדובר ביצירת אומנות, מרגישים את הירידה לפרטים ואת תשומת הלב, מרגישים את העשייה ממקום טהור ואין ספק שזו קנייה שאני שמחה שעשיתי.
בימים אלה הגיליון השני בפיתוח, נתקלתי במספר טיזרים שמעוררים את הסקרנות שלי לגביו וגם את התאבון שלי לטרוף אותו.
לסיכום, מדובר במגזין הכי מקורי וחדשני שאני נתקלתי בו. דווקא בימים שהכל זמין לנו באינטרנט ובאינסטנט מדובר בשינוי מרענן ורצוי בנוף היומיומי שלנו.
תפנקו את עצמכן במתנה הזו, זה יהיה שווה את זה, ואם עדיין לא השתכנעתן, תקפצו לאתר של המגזין ותתנו לקסם לסחוף אתכם.
מקווה שאהבתם,
נוי :)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה