יום שבת, 21 בנובמבר 2015

שגרת טיפוח השיער שלי




תמיד אומרים שהפנים הן כרטיס הביקור שלנו, העור שלנו הוא העור היחיד שיש לנו והשיער שלנו..? ובכן, השיער שלנו הוא הכתר שלנו.
אין ספק ששיער זה דבר חשוב.
שיער הוא אוסף של תאים מתים אבל בניגוד לתאים מתים על העור את השיער אנחנו צריכים, מטפחים ושומרים עליו.
גנים הם מרכיב חשוב להבנת סוג השיער שלנו ותזונה היא אחד הדברים שמשפיעים עליו הכי הרבה.
אבל הפוסט הזה הוא לא על תזונה נכונה או גנים אלא על איך אפשר לשפר ולמקסם את השיער שלכן בעזרת התכשירים השונים שנמצאים בשוק כיום.
לי באופן אישי יש שיגרת טיפוח די מפורטת לשיער שלי.
קצת על השיער שלי - יש לי שיער צבוע, עם החלקת קארטין.
בגלל כל אלו, המוצרים שאני משתמשת בהם ברובם הם ללא מלחים (פרט למוצר אחד שהשתמשתי בו לפני ההחלקה) אבל זה לא מחייב שרק מי שעם החלקה תוכל להשתמש בהם.
המוצר הראשון הוא הלאני שלי.
איתו אני גם מתחילה את הטיפוח שלי והוא מעיין מסיכה לשיער.
מדובר בשמן טיפולי לשיער שמורחים על השיערה (לא מהשורש) לפני המקלחת למשך 10 דקות לפחות.
הלאני משאיר את השיער רך, מבריק והרבה יותר 'חי' אחרי החפיפה.
אני משתדלת להשתמש בו פעם בשבוע כדי לתת לשיער שלי את האקסטרה טיפוח שמגיע לו אבל גם אחת לשבועיים זה מספיק!
ניתן לרכוש את השמן של לאני באתר: http://lovelani.com/product/lani-tropical-hair-treatment-100ml/




המוצר הבא הוא בעצם שני מוצרים שהשימוש הכללי שלהם זהה אבל עם כמה הבדלים קטנים.
מדובר בשמן לשיער.
בשונה מהלאני השמן הזה הרבה פחות כבד והוא מיועד לשיער לח (חצי יבש).
ההבדל בין המוצרים הוא שאחד מהם משמש גם כמגן מחום על השיערה מה שהופך אותו לקצת יותר טוב במידה ואתן משתמשות בכלים חמים לעיצוב השיער (פן/מחליק/בייביליס).
שניהם מכילים קארטין שזה  מעולה למי שיש לה החלקה כי הם נותנים עוד שכבת קארטין לשיערה מה שמפחית חשמל סטטי בשיער ועושו אותו הרבה יותר רך ונעים למגע.
ניתן להשיג חלק ממוצרי ogx באתר פייליוניק: http://www.feelunique.com/p/Organix-Brazilian-Keratin-Therapy-Anti-Breakage-Serum-100ml
ניתן למצוא את מוצרי it's a 10 באיביי או בארה"ב


ולמוצרי עיצוב השיער - פה מדובר בקרם לעיצוב השיער של חברת במבל אנד במבל.
הקרם משמש כמו קרם גוף רק לשיער.
הוא נותן לשיער עוד לחות וגם קצת מכביד עליו ומוסיף לו טקסטורה שאיתה ניתן לעצב את השיער קצת יותר מאשר שיער חלק רגיל.
הקרם יחסית קל ונספג מהר בשיער.
גם אותו מומלץ להניח על הקצוות בעיקר ולא על השורש כדי לא להפוך את הקרקפת  לשמנונית מידי.
ניתן לרכוש את המוצר בגודל מלא באתר סטרובינט: http://ilen.strawberrynet.com/haircare/bumble-and-bumble/grooming-creme/98416/#DETAIL
מוצר העיצוב הזה הוא גם כן של חברת במבל אנד במבל אבל לצערי אני לא יכולה להשתמש בו כרגע.
מדובר בספריי לשיער שמכיל מי מלח (האויב של החלקות קארטין) ונותן לשיער את המראה חוף האולטימטיבי.
מבלי להקשיח את השיער או לקבע אותו יותר מידי הספריי נותן את הטקסטורה המושלמת, ממש כמו שמקבלים אחרי ביקור בים ומינוס החול.
מעולה למי שמחפשת את מראה הביץ' בייב ללא מאמץ.
ניתן לרכוש את המוצר בגודל מלא באתר סטרובינט : http://ilen.strawberrynet.com/haircare/bumble-and-bumble/surf-spray/88029/#DETAIL



המוצרים האחרונים של שגרת הטיפוח שלי הם מוצרים מעולים למי שהשיער שלה נהיה שמנוני מאוד מהר ומשתדלת לחפוף בין פעמיים - שלוש בשבוע (או במילים אחרות, המטונפות שבנינו).
מדובר בשמפו יבש לשיער.
מי שלא מכירה, שמפו יבש הוא ספריי לשיער שמפזרים על השורש (הגלוי וגם הפנימי בתוך השיער) והוא למעשה סופח את כל השומנים שנוצרים.
הוא נותן עוד יום-יום וחצי לפן מושלם שלא בא לכן להיפרד ממנו עדיין או למקרה שהתעצלתן לחפוף אתמול בערב ולא בא לכן לצאת בבוקר עם שיער רטוב מהבית.
ניתן להשיג שמפו יבש של חברת אמיקה דרך אתר גילטי: http://www.guilty.co.il/Product/perk-up-dry-shampoo/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה