יום שני, 10 באוגוסט 2015

מעשה בשמלה כחולה

מהרגע שהעין שלי צדה את השמלה הכחולה ידעתי שזה הולך להיות סיפור אהבה.
הגיזרה, הבד, הצבע - הכל נתנו יחד משהו שאפילו לא ידעתי שאני מחפשת.
למזלי היה לי את המקום המושלם לצלם בו (אין מה לעשות, מהרגע שנעשיתי בלוגרית כל מקום ישר הופך לתפאורה בראייה שלי), בניין מיוחד וססגוני ברמת גן.
גררתי בשבת חמה את הבן זוג/צלם שלי ואני יודעת שאני משוחדת אבל יצאו צילומים רותחים!
הכחול רויאל העמוק הזה הוציא ממני סקס אפיל והגזרה הזאת פשוט הייתה מיוחד במידה מדוייקת למבנה שצילמנו בו.
אני לא ארחיב יותר מידי במילים ופשוט אתן לתמונות לדבר בעד עצמן...
אשמח לשמוע מה חשבתם!

שמלה - קלאב אופנה
נעליים - זארה

נוי :)






















2 תגובות:

  1. הי נוי,

    יכול להיות שישנה איזו שהיא בעיה בבלוג שלך?
    אני רואה שבפוסט הזה טענת 21 תמונות אבל בפועל אני מצליחה לראות פחות מחצי.
    זה לא הפוסט הראשון אצלך שלא כל התמונות מוצגות לי (האם יכול להיות שיש להן לתמונות שם זהה לתמונות שהעלית בפוסטים קודמים בבלוג או האם יכול להיות שהקישור אליהן לא מדוייק)?

    בכל מקרה לוקיישין הצילום מקסים ואני גם מכירה את הבניין הזה (לפני יותר מעשרים שנה אפילו גרתי בו).
    שמלה בכחול רויאל זה מוי מוי כיף ואני באופן אישי פחות אוהבת את מבנה הכתפיות מקדימה.

    רוזי

    השבמחק
  2. נוי,

    לא רואים את הבלוג שלך כמו שצריך שנכנסים מפייסבוק. אני גולש ממאקבוק אייר

    השבמחק