יום ראשון, 7 בספטמבר 2014

Top 5 (random) favorite

יום ראשון עבור רובנו מתקשר ישר לשביזות יום א', אותה שביזות מוכרת שאנחנו חרדים ממנה כבר ביום שישי.

אז כדי לרכך קצת את תחילת השבוע ולאפשר נחיתה רכה לשגרה, אספתי לכם חמישה מוצרים שאני ממש נהנת להשתמש בהם בתקופה האחרונה ועוזרים לי להתעודד כשמגיע יום ראשון.


הראשון בחבורה הוא הגלוס של איב סאן לורן (מספר 20). בניגוד להרבה גלוסים אחרים הוא ממש לא דביק והוא נצמד לשפתיים כמו 'כתם' בגוון אדום עסיסי. מושלם לשידרוג מצב רוח ולזריקת צבע שכולנו זקוקות לה לפעמים.

אחת הרכישות היותר אהובות עליי.
מברשות איפור בrose gold הן פשוט יפהפיות למראה וזה רק משתדרג כשמדובר במברשת הכי אגדית - סיגמה f80 קבוקי.
כל בלוגרית אופנה או יוטיוברית מחזיקה אחת באוסף המברשות שלה. תמיד תהיתי אם הן עד כדי כך טובות.
כשיצאה המהדורה המיוחדת לציון חמש שנות פעילות של סיגמה ידעתי שזו ההזדמנות שלי.
מיהרתי לרכוש לעצמי את היפה הזו ולא התאכזבתי. פשוט מברשת מעולה שכיף ונוח להשתמש בה. מומלץ!



אחד מפריטי החובה לקיץ הוא משקפי שמש. אני חושבת שזה משדרג באופן אוטומטי את כל ההופעה שלך ונותן את האופציה לשנות את המראה במהירות.
רוב משקפי השמש שלי הם דווקא יותר זולים ומשווקים למיניהם בגלל שהאופנה והסגנונות משתנים כל הזמן.
לדעתי, אם כבר להשקיע בזוג קצת יותר איכותי אז משקפי הטייסים של ריי-באן הם פריט שלא יוצא מהאופנה. 
קלאסי ועל-זמני. תמיד מתאים ולא מאכזב.



מוצר שחיכיתי לו המון זמן. 
אסתי לאודר אוהבים להוציא מהדורות מוגבלות למוצרים מנצחים.
הפעם מדובר בשימר זהוב. המוצר עצמו נראה כמו קרני שמש שנארזו באריזת זהב.
הוא לא זהוב מידי על האור אלא עדין ונותן מראה של מכת שמש עדינה בפנים. 
כששמים אותו על עצמות הלחיים הוא נותן את נשיקת השמש המושלמת שנותנת לך מראה של חופשה בסנטוריני.



אחרון חביב - נערה פוגשת פנינה. מדובר בהייליטר במרקם נוזלי שנותן לפנים נקודות אור קסומות.
אחד ממוצרי המפתח של בנפיט (benefit cosmetics).
מריחה של כמות קטנה ממנו משנה את כל האיפור. את נראית קורנת ומוארת בשניות.
לפעמים כשאני ממש מרגישה שחסרה לי חיוניות בפנים אני מערבבת קצת מה'פנינים הנוזליות' עם קרם הפנים שלי והשינוי הוא מיידי.
וגם המחמאות לא מאחרות לבוא. 



מקווה שגיליתם מוצרים חדשים שישנו את איך שהשבוע שלכם מתחיל ויאפשרו לכם לפתוח אותו בחיוך,
נוי :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה