יום חמישי, 23 ביולי 2015

ארטיק בטעם בטון



אז כבר הרבה זמן שאני מחפשת מקום קצת שונה לצלם בו לבלוג.
יש מבחינתי משמעות ממש גדולה לרקע בצילומים ולא רק למה לבגדים, נעליים ואקססוריז.
הכל צריך לעבוד טוב יחד אבל האווירה נקבעת בעיקר לפי הרקע.
לפני שבועיים ממש במקרה נתקלתי במקום שלא יכלתי להפסיק לחשוב על כמה  מושלם הוא יצא בתמונות.
אני באמת תמיד מחפשת מקומות חדשים ומעניינים ושלא יחזרו על עצמם עם דברים שכבר היו או שנעשו לפני.

ואז נתקלתי במקום הזה.
לא יכולה לתאר את ההרגשה שעברה לי בגוף כשעברנו שם.
הכי כיף זה שהדברים האלה קורים במקרה.
מיהרתי לציין בפני הבן זוג שלי כמה מושלם יהיה לצלם כאן ושיזכור איך מגיעים לפה.
באותו זמן גם היו קרונות רכבת באותו מקום, מהסוג שרואים שהזמן והעמידה בשמש השאירו עליהם חותם אבל לא בהכרח מהסוג הרע.
ואז בשבת האחרונה גררתי את הבן זוג/צלם שלי לאותו מקום.
היה לי את האאוטפיט המושלם לחספוס שיש במקום הזה - שמלת ארטיקים צבעונית, שמחה וקלילה של קיץ.
בראש שלי זה הלך יד ביד עם הבטון והקור שהאזור הזה משדר.
האאוטפיט ממש קופץ החוצה מהאפרוריות הזאת.
הגענו.
והקורנות כבר לא היו שם.
די נעצבתי אבל לא נתתי לזה להוריד אותי מהרעיון המקורי והתחלנו לצלם.
וואו כמה שהיה לי קשה לבחור תמונות!
מתוך בערך 100 תמונות צמצמתי לקצת פחות מ15.
אלה שנותנות את הוויב הכי מדוייק של מה שניסיתי להשיג.
הצילומים האלו היו בין הכיפיים שעשיתי לבלוג.
מחוספסים.
קשים בקצוות.
ומלאים בפאן.
היונים, הבטון, המכונות הכל עבד יחד.
משחקי אור וצל, פסי רכבת.
השמלה אגב, היא חולצת גברים מH&M.
ואני מודה ומתוודה שהיא לא היחידה שקניתי משם.
אבל מה בדיוק הם חשבו לעצמם?
שחולצות ממש ארוכות ואוברסייז זה משהו שגברים יימשכו אליו?
טוניקות לגברים?
אני פחות מתחברת לטרנד לגברים.
אבל לגמרי זורמת עליו עבורי.
חולצה במידה M שיושבת כמו שמלת טריקו זה די חלום.
וכשהיא עולה 60 ש"ח אז בכלל!
מה את חושבות על מה שהמקום הזה משדר?
מתחברות או שמעדיפות מקומות יותר 'נקיים' ומקובלים?
מקווה שאהבתן!
נשיקות,
נוי.

תגובה 1:

  1. היי! פעם פעם העלית סרטונים בנושא הכנות לחתונה ביוטיוב... ועכשיו אני לקראת חתונה ורציתי לחזור אליהם והם לא קיימים! ממש הצטערתי!! אז רק שתדעי שממש נהניתי לצפות בהם אז ואני זוכרת שהיו בהם טיפים ממש מועילים :)

    השבמחק